fbpx

HR branding

מיתוג – תדמית נכונה בדרך לצמיחה

אסטרטגיית מיתוג מעסיק, היא הבנת הצעת הערך הארגוני והיכולת להגיש אותו לקהל היעד. כלומר בעיני, מיתוג המעסיק, הוא היכולת של ארגון להגיש את ה-X פקטור של הארגון, לקהל היעד, ועדיף באופן חוויתי. יש בו ליצר חווית מועמד שונה כלפי קהל היעד, שכן כל אינטראקציה עם קהל היעד, מקבלת תשומת לב מיוחדת אשר מביאה לידי ביטוי את הצעת הערך של המעסיק או במילים אחרות, מדוע כדאי למועמד לבחור בארגון אשר הציע לו הצעת עבודה אצלו.

To be a brand!
חברות רבות למדו כיום את החשיבות של מיתוג חברות וכיצד זה יכול לעזור לשמור על קהל הלקוחות הנוכחי שלהן ולמשוך לקוחות חדשים לעסק שלהן. לרוע המזל, יותר מדי חברות מאותן חברות מבלות זמן כה רב בהתמקדות במיתוג בכדי למשוך לקוחות שהן אינן מצליחות לראות את התפקיד הדינמי שיכול למיתוג משאבי אנוש לשמור על מציאת עובדים באיכות גבוהה. אם החברה שלך נתקלת בבעיות בהעסקת האנשים הנכונים, או שאתה מתקשה להחזיק את העובדים הנוכחיים שלך, יתכן שתצטרך למקד מחדש את אסטרטגיות המיתוג שלך בתחום הHR.

העובדים שלך, הם המיתוג שלך!
מיתוג משאבי אנוש קשור לאופן בו העובדים הנוכחיים והעובדים הפוטנציאליים שלך רואים בחברה שלך כמעסיק. זה קשור לתדמית הכוללת של החברה שלך כעובדים ומה הערכים של החברה שלך. אסטרטגיה חזקה למיתוג משאבי אנוש יכולה לעזור לחברה שלך למשוך את המועמדים הטובים ביותר ולספק מאגר גדול יותר של עובדים פוטנציאליים לבחירה.  ללא מחשבה במיתוג משאבי אנוש של החברה שלך יכול גם ליצור סביבת עבודה לקויה שעשויה לפתות את העובדים הנוכחיים שלך לחפש מעסיק אחר.

הירשמו כעת

לדיוור לניוזלטר שלנו

עקבו אחרינו

Site By | SHOWCASE