גם להיפרד צריך לדעת” כשמדברים על מיתוג מעסיק אחת החוליות הכואבות ביותר היא הפרידה.
אנחנו בזמנים בהם מנהלים רבים מחליטים להוציא לפועל “תוכנית הבראה” , “תוכנית התייעלות” או כל שם אחר שייבחר להליך שבסופו ייפרדו מעובדים.
לא פעם כשלקוח חושב על גיוס, אנחנו משקפים כבר מראשית התהליך את חוויית המועמד.
אז למה בעצם לא לחשוב גם במצב ההפוך
מהם הכלים שאיתם העובדים שלכם יצאו לדרך חדשה?
לחיפוש הבא או לשינוי שחלמו עליו והנה ההזדמנות הגיעה
? האם עובד שסיים את העסקתו יכול להיות שגריר שלכם גם לאחר פרידה
התשובה היא חד משמעית,כן.
אנחנו ב HR Home מלווים במקצועיות עם חשיבה חדשנית כל ארגון אשר עובר תהליכי פרידה מעובדים