רכז/ת הטמעה ותמיכה מערכת נוכחות שכר

למחלקת שירות לקוחות ותמיכה בחברה המתמחה בפיתוח פתרונות ממוחשבים המנוהלים בשיטת ענן.
העבודה ממשרת החברה באזור יקנעם.

תיאור התפקיד:
מענה לטלפונים ומיילים ומתן תמיכה מקצועית וטכנית.
הרחבת עבודה והטמעת תהליכים חדשים אצל לקוחות קיימים.
לקיחת חלק משמעותי בהקמת לקוחות חדשים.
הדרכות לקוחות (מרחוק).

דרישות:
ניסיון בהטמעת מערכת שכר- יתרון משמעותי
יחסי אנוש מעולים.
שירותיות ברמה גבוהה.
אוריינטציה טכנולוגית.

לשליחת קורות חיים – [email protected]

DevOps Developer (5258)

We are seeking for a talented and experienced Devops developer to join our team.Responsibilities:Implement DevOps concepts, develop and execute DevOps processes based on project leaders'

קרא עוד »

מהנדס/ת תקשורת (4817)

לחברה מובילה דרוש/ה מהנדס.ת תקשורת לפעילות ייחודית בחברה בצפון הארץ.התפקיד כולל לקיחת חלק בבחינת טכנולוגיות ויישומן במערכות מורכבות לצורך הקמת סביבות Productionמערכות מורכבות, טכנולוגיה חדשנית,

קרא עוד »

הגיע הזמן שלך למצוא עבודה חדשה?

בדיוק חיפשנו אותך!

ממלאים פרטים ומצרפים קורות חיים, אנחנו כבר נעשה עבורך את השאר: 

הכי טוב לדבר

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

דילוג לתוכן