עד לא מזמן היינו בעידן העובדים- הם אלו שבחרו לאן ללכת, מה יקבלו ומה יקרה אם לא… עידן בו אמרנו שמתישהו הבועה הזו תתפוצץ.
אף אחד לא תיאר לעצמו כמה חזק היא תתפוצץ…. ולמשמע הבום צריך לחשוב מה הארגון צריך לעשות מכאן והלאה.
סוגיית גיוס עובדים תמיד היתה מאתגרת, בין אם הטכנולוגיה, הדיוק וההתאמה המקצועית והבינאישית, המורכבות והטאלנט שאנחנו מחפשים לבין התקופה בפערי היצע וביקוש,
בתקופה בה המימוש והיישום עצמו הפך להיות מאתגר כשלעצמו.
כשאנחנו פונים לגיוס אנחנו מחפשים היכן העובדים הבאים שלנו נמצאים, נראה שכרגע כולם במדיה ON LINE מוכנים לשמוע, להשמיע ולחפש עוגנים.
שימוש ברשתות החברתיות הוא כלי שגרתי לכל רכזי הגיוס של היום, לוחות המדיה מוצפים בדורשי עבודה ומחפשי עובדים.
כיום יש צורך לנהל תהליך גיוס E2E מרחוק, היכולות לבצע אבחון מעמיק, התאמה לתרבות הארגונית וכמובן יצירת חיבור צוותי וניהולי.
החברה נמצאת בשלב בו עליה לחסוך בעלויות ובמשאבים וכן להתייעל.
אנחנו בתקופת התייעלות מכל הבחינות- משאבים, תשתיות, יכולות – השאיפה למצוינות ומקצוענות והידוק החגורה.
כשארגון היום מגייס או לחילופין מעוניין לשפר תשתיות באופן שיעזור לו להזניק את החברה קדימה ולייצר מחוברות ארגונית גבוהה – הוא יחפש את ה 100% התאמה אם לא יותר…
אז איך זה עובד אצלנו?