fbpx
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp

גם להפרד צריך לדעת

גם להיפרד צריך לדעת” כשמדברים על מיתוג מעסיק אחת החוליות הכואבות ביותר היא הפרידה.
אנחנו בזמנים בהם מנהלים רבים מחליטים להוציא לפועל “תוכנית הבראה” , “תוכנית התייעלות” או כל שם אחר שייבחר להליך שבסופו ייפרדו מעובדים.

לא פעם כשלקוח חושב על גיוס, אנחנו משקפים כבר מראשית התהליך את חוויית המועמד.

אז למה בעצם לא לחשוב גם במצב ההפוך
מהם הכלים שאיתם העובדים שלכם יצאו לדרך חדשה?
לחיפוש הבא או לשינוי שחלמו עליו והנה ההזדמנות הגיעה
? האם עובד שסיים את העסקתו יכול להיות שגריר שלכם גם לאחר פרידה
התשובה היא חד משמעית,כן.

אנחנו בHR Home  מלווים במקצועיות עם חשיבה חדשנית כל ארגון אשר עובר תהליכי פרידה מעובדים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

מאמרים נוספים

הירשמו כעת

לדיוור לניוזלטר שלנו

עקבו אחרינו

Site By | SHOWCASE